پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات
سرخط خبرها

اطلاعاتی تازه از Gran Turismo 7 + تعداد ماشین‌ها و مسیرهای بازی

  • کد خبر: ۹۲۸۰۵
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
اطلاعاتی تازه از Gran Turismo 7 + تعداد ماشین‌ها و مسیرهای بازی
اطلاعات تازه‌ای از بازی Gran Turismo ۷ منتشر شده که تعداد ماشین‌های این و مسیر‌های آن را مشخص می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - اطلاعات جدیدی از بازی Gran Turismo ۷ فاش شده که تعداد ماشین‌های بازی ریسینگ پلی استیشن و مسیر‌های آن را مشخص می‌کند.

جزئیات تازه‌ای درباره بازی بعدی استودیو Polyphony Digital از سری تحسین شده Gran Turismo توسط کاتالوگ یک خرده فروشی محبوب ژاپنی با نام Yodobashi Camera فاش شده است. جزئیات این سند توسط کاربران انجمن باز ترجمه شده است که اطلاعات بیشتری از بازی Gran Turismo ۷ را توضیح می‌دهد که قرار است مارس ۲۰۲۲ عرضه شود.

اطلاعاتی تازه از Gran Turismo 7 + تعداد ماشین‌ها و مسیرهای بازی

بر اساس اسناد ترجمه شده، این بازی دارای «بیش از ۴۲۰ مدل ماشین با بالاترین کیفیت ممکن» و «بیش از ۹۰ مسیر با آب و هوای واقعی و مناظر واقعی» در بازی خواهد بود.

همچنین برای طرفداران قدیمی این سری «حالت GT» مورد انتظار که با آن می‌توانید از زندگی در ماشین خود لذت ببرید، دوباره به این سری بازگشته است؛ بنابراین می‌توانید از خرید، فروش و تیونینگ ماشین‌ها در کنار مسابقات جذاب آن لذت ببرید.

طبق توضیحات ارائه شده همچنین به نظر می‌رسد بازیکنان Gran Turismo ۷ دارای گاراژی خواهند بود که می‌تواند تا ۱۰۰۰ ماشین را در خود جای دهد. همچنین لیست برخی مکان‌هایی که در حالت تک نفره می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید نیز دیده می‌شود که در ادامه برخی از آن‌ها آمده است:

Brand Central: یک مرکز خرید که بیش از ۶۰ برند خودرو را جمع آوری می‌کند. بازیکنان می‌توانند بیش از ۳۰۰ خودروی تولید شده پس از سال سال ۲۰۱۱ را در اینجا خریداری کنند.

Used Cars Dealer: ماشین‌هایی که برای مدت‌ها تولیدشان متوقف شده است در اینجا حضور خوهند داشت. خودرو‌های تاریخی ژاپنی در دهه ۸۰ و ۹۰ نیز در دسترس هستند. ترکیب ماشین‌ها به صورت روزانه به روز می‌شود.

Tuning Shop: موتور، لاستیک، ترمز، سیستم تعلیق و تعداد زیادی از قطعات تنظیم ماشین در اینجا موجود هستند. همچنین می‌توانید لوازم دیگری را خریداری کنید.

بازی Gran Turismo ۷ در ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند) برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود.

منبع: ویجیاتو


تریلر جدید گیم‌پلی بازی Gran Turismo 7


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->